ESTAT D’ALARMA

Adjuntem DOC que publica la RESOLUCIÓ SLT / 2620/2020, de 25 d’octubre, per la qual s’adopten mesures de salut pública, de restricció de la mobilitat nocturna, per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 en el territori de Catalunya.

D’acord amb aquestes restriccions, es pot concretar que a les 21.00 hores, cessarà tota l’activitat en les autoescoles (locals i professorat), reprenent-se a les 06.00 hores del matí, en aquest cas el treballador portarà document de l’empresa conforme acudeix al treball.

Descarregar Model adjunt

A continuació, inserim el contingut dels paràgrafs 2 i 3 de la resolució, que indiquen les mesures concretes i les afectacions adoptades.

-2 Horaris de tancament

L’horari d’obertura al públic de les activitats de serveis i de comerç minorista i de restauració, i de les activitats culturals, d’espectacles públics, recreatives i esportives autoritzades d’acord amb la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, modificada per la Resolució SLT/2568/ 2020, de 19 d’octubre, o, si escau, resolució que la substitueixi, és el corresponent a cada activitat, sense que en cap cas pugui superar les 21.00 hores o les 22.00 hores en cas d’activitats culturals i espectacles públics i de l’activitat de prestació de serveis de restauració a domicili, tret de les activitats de caràcter essencial establertes a l’annex 2 del Decret llei 27/2020, de 13 de juliol, de modificació de la Llei 18/2009, de 22 d’octubre, de salut pública.

-3 Aplicabilitat

Les mesures contingudes en aquesta Resolució són aplicables a totes les persones que es trobin i circulin a Catalunya, així com a les persones titulars de qualsevol activitat econòmica, empresarial o establiment d’ús públic o obert al públic ubicat en aquest àmbit territorial.

Aquestes mesures, mentre sigui aplicable aquesta Resolució o, si escau, la resolució que n’estableixi la pròrroga, deixen sense efecte en allò que fa referència a l’horari de tancament de les activitats, els apartats 5, 8 i 10 de la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, per la qual s’adopten noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, modificada per la Resolució SLT/2568/ 2020, de 19 d’octubre.

Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DISPOSICIONS)

Descarregar PDF